Pysselverkstad för alla

Skapat: av Göran Olsson

Pyssel kvVälkommen att brodera bokmärken, scrapbooking, julkort, födelsekort eller andra kort, sticka, virka grytlappar, sy handdukar att hänga på spisen m.m. Målet är en adventsbasar i december där vi säljer våra alster.

Under pysselverkstan kommer vi pyssla tillsamman lite på olika sätt¬† och vi träffas måndagar kl. 18.00-20.00 i kyrkan.

Under dessa kvällar har vi olika förslag på vad man kan sysselsätta sig med som vi nämnde i början, men andra idéer är självklart välkomna. Vi försöker vara kreativa tillsammans. Alla är välkomna, oavsett ålder och erfarenhet, vi har alla olika kunskaper som vi kan dela med oss av vilket innebär att de som vill vara med inte behöver kunna allt utan kan få lära sig under dessa kvällar.

Hälsningar Stina Olsson & Dany Börner
Frågor: kontakta Stina Olsson 070-7347057 eller stina.o@telia.com