Välkommen till Pingstkyrkans
SecondHand

Tagged With: ,

Vi vill gärna passa på att hälsa er extra välkomna till Pingstkyrkans SecondHand butik på Bergåsa. Affären är som vanligt full av överaskningar och vi fyller på nytt varje vecka.

Under december kommer vi tillsammans med er som besöker våra julkonserter att göra en julsatsning på vår Sjukhuskyrka. Under julkonserterna gör vi en insamling till Sjukhuskyrkan.
Lika mycket som vi samlar in på konserterna, lika mycket kommer SecondHand att bidraga till Sjukhuskyrkan med.¬†Vi hoppas på ett rejält tillskott till den kyrka som många av oss har varit eller kommer i kontakt med i samband med besök på sjukhuset.

Passa också på att hjälp oss att tömma butiken på julsaker, sista veckan innan jul så har vi halva priset på kvarvarande julsaker.¬†Vi tackar våra gåvogivare och kunder för att ni troget stödjer vår butik genom att ni handlar hos oss och skänker saker till oss.

Peter Hjälmberg
ordförande i missionsrådet