Båten

INGA PLATSER KVAR FRÅN KARLSKRONA

OM DU VILL ÅKA MED BÅTEN FÅR DU TA DIG SJÄLV TILL STOCKHOLM

Följ med på en oförglömlig kryssning 14-15 september

Ny Generation firar 10 år genom att chartra Silja Line Galaxy – och kör Sveriges första kristna ungdomskonferens till havs!
[jwplayer mediaid=”2796″]
Skandinaviens fräschaste kryssningsfartyg står redo att under ett helt oförglömligt dygn bli platsen för ungdomsgudstjänster, grym lovsång, en lång rad högklassiga kristna konserter, genuina möten mellan Gud och ungdomar och – så klart – den skönaste atmosfär du kan tänka dig, då mängder av kristna ungdomar från alla kyrkor och samfund befinner sig på ett och samma fartyg tillsammans med varandra och Jesus! Ana vilket skönt häng det kommer att bli!! Kryssningen kommer att genomföras utan att en enda droppe alkohol serveras!

Det blir en konferensupplevelse som blir helt vild, unik och med en skön guldkant. I priset ingår allt som behövs: biljett till själva konferensen och hela den jätterad av arrangemang, konserter och happenings som kommer att ske. Dessutom ingår plats i en fräsch hytt med toalett och dusch, platt-TV, sänglinne, handdukar mm. Och DESSUTOM är det inkluderat en enorm middagsbuffé, frukostbuffé och lunchbuffé med fler val än någon mänsklig varelse orkar med.
Läs mer på deras hemsida

Priset är 995kr för kryssningen inkl, allt (se ovan)
För resan från Karlskrona – Stockholm t.o.r. betalar du 300kr
Vi åker minibuss tillsammans

Anmälan/Bokning

Du bokar själv kryssningen via NG hemsidan, klicka på bilden till höger. Gör det så snart du kan.
VIKTIGT!! Där anger du vårt bokningsnummer 1245, så de vet att du kommer från Karlskrona och att jag är din ledare.

När du bokat plats på Båten2012 meddelar du Göran Olsson omgående och bokar plats för resan till Stockholm.

Tider

Avresa med minibuss från Karlskrona fredagen den 14 sept. runt kl. 11.
Hemkomst till Karlskrona sent lördagen den 15 sept.
OBS!! Du kanske måste ta ledigt från skolan på fredagen!!

Undrar du något så ring 076-8681113 eller maila goran.olsson@pingstkyrkankarlskrona.se