Ester – Brunch 24 oktober

Skapat: av Niclas Madestam

Anmäl dig här!

Vi drömmer om en levande kyrka där gemenskapen är en del av vardagen, en församling med många rum anpassande för alla olika typer av människor. Lite som en påse gott och blandat, det bör finnas något för alla att känna samhörighet med. Därför startar vi nu nätverket Ester. Ett forum för alla kvinnor.

Vi träffas, delar livet över en middag, frukost och eller med olika aktiviteter på agendan. Den första av våra många träffar blir lördagen den 24 oktober. Då möts vi över en brunch och låter oss underhållas av Patrik Gullbing med vänner.

Svårare än så behöver det helt enkelt inte vara. Låter inte detta ändå ganska trevligt?

Boka din plats här nedan och följ oss gärna på Instagram: @ester.karlskronapingst

Välkommen!

/Lene Madestam & Emelie Redéen