Förlängd svarstid

Förlängd svarstid till den 31/12 på enkäten om budget 2014.

Stort tack för all god respons vi fått hittills.

Vår församling är enastående!
”Många församlingar önskar sig den verksamhet som vi har. Vi har allt från spädbarnsmusik till seniorarbete. Gudstjänster, bön, söndagsskola, veckomöten, Alpha, själavård, äktenskapsrådgivning likväl som begravningar och vigslar är exempel på vad vi gör. Församlingen har ett starkt internationellt arbete i olika världsdelar, vi hjälperdrogberoende till ett nytt liv och ger nödställda människor runt om i världennytt hopp.”

Så skrev vi för några veckor sedan i en enkät för att undersöka möjligheten att utveckla vårt arbete. Vi har nu möjlighet att komplettera vår personal med en Ungdomspastor och behöver därför feedback från dig om det ska gå.

Vårt mål var 200 personer som gav löften om 250 kronor mer/månad. Just nu är vi uppe i ca 75 personer. Vi har dessutom fått löfte om en engångsgåva på 60 000 kr.
Vi har ännu inte nått vår mål, därför förlänger vi svarstiden på enkäten så att fler kan ge sin respons..

Än en gång ett stort tack för all god respons.Enkät v2

Har du inte svarat kan du göra det i enkäten genom att klicka på länken nedan,
skriva ut enkäten här eller hämta en enkät i kyrkan. Lämna sedan din lapp i kyrkans entrén eller i kollektboxen innan den 31 december.¬†

Länk till webenkät

Enkät som pdf, klicka på länken till höger¬†Inriktningsunderlag

Ditt svar är anonymt och behandlas med stor respekt.

Tack på förhand och Gud välsigne dig!

Med vänlig hälsning,¬†Pingstkyrkans ledning