True love is friendship set on fire

Skapat: av admin

Jag har kommit till det stadiet i livet då jag söker inte bara efter kärleken utan också efter den rätta. Jag söker efter den som jag inte bara kan dela stunden med utan resten av mitt liv. I jakten på kärleken märker jag ofta på mig själv att jag letar efter fel saker. Det blir väldigt ofta som jag ser en person efter utseende.

Jag har två bilder av min drömkille. En för utseende och en för insidan. Om jag får drömma helt fritt så drömmer jag om en kille som har ett utseende som är en blandning av killen i min favoritfilm och Danny Saucedo. Båda dessa har kroppar som är väldigt vältränade och detta kanske inte är så konstigt eftersom att det ingår i deras jobb. Men även deras ansikten gillar jag, när käken är markerad.

Om jag får drömma fritt i bilden om insidan så drömmer jag om en kille som brinner lika mycket som jag för människan, en kille med gott hjärta och en tro som präglar hans liv. Jag tror dessvärre att dessa två bilderna är svåra att hitta på en och samma kille, visserligen så är ju Danny katolik men ändå. Och om jag ska välja mellan dessa två bilder så väljer jag bild nummer två för vad alla än säger så präglar insidan ens utsida. Fina egenskaper gör din utsida fin.

Jag såg en bild en gång där det stod: True love is friendship set on fire, sann kärlek är brinnande vänskap. Det fick mig verkligen att tänka. Jag söker så mycket efter kärleken och den rätta att jag glömmer det som finns nära, precis runt hörnet. För det stämmer, för att hitta den rätta så måste jag först hitta en brinnande vänskap. Det som gör vänskapen brinnande är att man har Gud gemensamt. Och när man har Gud gemensamt kan den personen till och med bli snyggare än Danny Saucedo.