En gåva till hela församlingens verksamhet

Vår församling bedriver en omfattande verksamhet där basen är tro, arbete, gåvor, offer och bön.

PageLines- swishweb.jpg
Det är lätt att tro att en enskild gåva inte betyder så mycket, men det är precis vad den gör. Om vi är många som bidrar kontinuerligt varje månad blir den enskilda gåvan del av något mycket stort. Pingstkyrkans ekonomiska bas består av frivilliga gåvor. Egentligen människor som bestämt sig för att göra en skillnad inte bara för församlingen utan för människor i sin omgivning. Din gåva bidrar till att evangeliet om Jesus kan delas med många.

Gud välsigne dig och tack för dina gåvor.

Du kan ge din gåva kontant i samband med någon av våra gudstjänster, hemma via datorn eller via Swish med din mobil.

Gåva till Pingstkyrkan Karlskrona

(Samma bankgiro till församlingens arbete i Sverige & församlingens arbete i andra länder)

Bankgiro: 982-2032
Swish: 123 060 99 17